برگزاری با شکوه تور ملی والیبال ساحلی به میزبانی مدیریت شهری چالوس
برگزاری با شکوه تور ملی والیبال ساحلی به میزبانی مدیریت شهری چالوس
چالوس نیوز | به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر چالوس مسابقات تور ملی والیبال ساحلی به میزبانی چالوس و با استقبال شهروندان برگزار شد.

چالوس نیوز | به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر چالوس مسابقات تور ملی والیبال ساحلی به میزبانی چالوس و با استقبال شهروندان برگزار شد.
در حاشیه برگزاری این تور ملی مجموعه ورزشی ساحلی شهرداری چالوس که شامل دو زمین ورزشی ساحلی و یک زمین بسکتبال می باشد نیز به بهره برداری رسیده است.
تور ملی والیبال ساحلی در مجموعه ورزشی ساحلی شهرداری چالوس از ۱۸ مهر با حضور ۳۱ تیم آغاز شد و ۲۰ مهر بعد از برگزاری ۶۱ مسابقه با قهرمانی سنگ آهن بافق به پایان رسید.
تیم‌های سنگ آهن بافق (بهمن سالمی-علیرضا آقاجانی) و موج سواران نوشهر (عباس پورعسگری-حامد میرزاعلی) در دیدار نهایی به مصاف یکدیگر رفتند که سالمی و آقاجانی با شکست حریف عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
پورعسگری و میرزاعلی در این مسابقه در دو ست پیاپی و با امتیازهای ۲۱ بر ۱۱ و ۲۱ بر ۱۷ مغلوب شدند تا به مقام نایب قهرمانی اکتفا کنند.
در دیدار رده‌بندی نیز تیم بتن آماده لیان (مهیار غیاثی-امیرعلی قلعه نویی) با شکست دو بر یک شهرداری چالوس (مجتبی آرو-مرتضی کردیان) به مقام سومی و مدال برنز تور ملی والیبال ساحلی چالوس دست یافت.
شهرداری چالوس در ست نخست ۲۱ بر ۱۵ به پیروزی رسید اما در ست‌های دوم و سوم به ترتیب با امتیازهای ۲۱ بر ۱۹ و ۱۵ بر ۹ مغلوب حریف شد و به رتبه چهارم مسابقات اکتفا کرد.

رئیس فدارسیون والیبال:
چالوس؛ ظرفیت میزبانی از مسابقات بین المللی والیبال ساحلی را دارد

رئیس فدراسیون والیبال با قدردانی از شهرداری و شورای اسلامی شهر چالوس برای میزبانی از تور ملی والیبال ساحلی ایران در رادیودریای چالوس اظهار داشت: انصافاً امکانات بسیار خوبی برای برگزاری این مسابقات تدارک دیده شده است.

میلاد تقوی ادامه داد: امکانات زیرساختی موجود در تور ملی والیبال ساحلی ایران در چالوس ظرفیت میزبانی از مسابقات بین المللی را دارد و امیدواریم در آینده بتوانیم مسابقات بین المللی را برگزار کنیم.
رئیس فدراسیون والیبال کشور گفت: در تلاش هستیم تا بتوانیم سهمیه المپیک را به دست آوریم و در همین رلستا با اعزام تیمها به مسابقات بین المللی و کسب مدال برنز نشان از توجه ویژه فدراسیون به این رشته ورزشی است و با همین روندی که در پیش گرفتیم می توانیم تیمی یکدست از بازیکنان و مربیان داشته باشیم و سهمیه المپیک را کسب کنیم.
تقوی افزود: امسال تعداد تیمهای لیگ برتری را کمتر کردیم تا بتوانیم یک لیگ حرفه ای داشته باشیم و تیم هایی که از نظر مالی با مشکلاتی مواجه هستند در لیگ دسته اول به میدان بروند.
وی تصریح کرد: در حدود ۱۵ سال گذشته، والیبال ساحلی کشور به نوعی پارکینگ والیبال سالنی بود اما الان شرایط فرق کرد و ما شاهد حضور بازیکنان حرفه ای و با کیفیت والیبال ساحلی حتی از استان هایی که ساحل ندارند، هستیم.
رئیس فدراسیون والیبال ساحلی کشور تأکید کرد: باید به وضعیت اقتصادی بازیکنان والیبال ساحلی توجه ویژه ای کنیم تا خانواده اختصاصی والیبال ساحلی ایران شکل بگیرد.

شهردار چالوس:
تور ملی والیبال ساحلی ایران در چالوس سطح بالایی برگزار شد

شهردار چالوس با اشاره اینکه تور ملی والیبال ساحلی ایران با همکاری شورای اسلامی شهر چالوس برگزار شد، اظهار داشت: استقبال بسیار خوبی از این مسابقات شد و ورزشکاران مدعی این رشته در این مسابقات حضور پیدا کردند.

مهدی توکلی ادامه داد: سطح کیفی و کمی تور والیبال ساحلی ایران در چالوس بسیار بالا بود.
شهردار چالوس گفت: امیدواریم موارد تنظیمی و اقدامات صورت گرفته برای برگزاری این مسابقات، مورد توجه کادراجرایی فدراسیون والیبال قرار گرفته باشد.
وی ادامه داد: یکی از برنامه های مهم مدیریت شهری بحث نشاط اجتماعی در شهر است که در اولویت برنامه های شهرداری قرار دارد و از این دست برنامه ها در چالوس برگزار خواهد شد.
توکلی بیان داشت: از اعضای شورای اسلامی شهر چالوس نهایت تقدیر و تشکر را دارم که همراهی خوبی با مدیریت شهری دارند و امیدواریم بتوانیم برنامه متنوع دیگری را در شهر برگزار نماییم.
وی گفت: فعالیت های عمرانی شهرداری نیز با سرعت بالایی در سطح شهر در حال انجام است و اکنون در هر نقطه ای از شهر شاهد فعالیت های عمرانی و زیر بنایی از سوی مدیریت شهری هستیم.

 

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس:
تور ملی والیبال ساحلی چالوس با بهترین کیفیت برگزار شد
رئیس شورای اسلامی شهر چالوس گفت: خدا را شاکر هستیم که تور ملی والیبال ساحلی چالوس با بهترین کیفیت برگزار شد و آبروی شهر چالوس در جهت میزبانی این مسابقات حفظ شد.
سلمان کیا دلیری بیان داشت: از تلاش و همکاری همکارانم در شورای اسلامی شهر چالوس ، شهردار چالوس ، همکاران شهرداری در واحد عمران و روابط عمومی نهایت تقدیر و تشکر را دارم که در جهت برگزاری مناسبت این مسابقات تلاش کردند و زمین ساحلی را آماده کردند.
وی گفت: این مسابقات با حضور شهروندان چالوسی به همراه خانواده آنها برگزار شد و خوشحالیم که این برنامه مورد استقبال شهروندان قرار گرفته و در هفته های آینده مسابقات دیگری نیز برگزار خواهد شد.
کیا دلیری اظهار داشت: از همه مسئولین شهرستان چالوس اعم از فرماندار محترم ، شورای تامین و نیروهای امدادی که در برگزاری این تور ملی به کمک ما آمدند نهایت تقدیر و تشکر را دارم.
وی گفت: قطعا شورای اسلامی شهر چالوس یکی از مهمترین برنامه آن مربوط به نشاط اجتماعی در بین شهروندان بوده و در این زمینه برنامه ریزی های مختلفی را انجام خواهیم داد.
وی گفت: از نظر و مشارکت شهروندان نیز در تمامی برنامه های مدیریت شهری استفاده خواهد شد تا آنها نیز در اجرای برنامه ها سهیم باشند.

 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر چالوس:
چالوس پتانسیل برگزاری برنامه های بزرگ را دارد
نایب رئیس شورای اسلامی شهر چالوس گفت: چالوس همواره نشان داد پتانسیل اجرای برنامه های بزرگ را دارد که خوشبختانه تور ملی والیبال نیز به خوبی در این شهر برگزار شده است.
تورج لهراسبی بیان داشت: از همکارانم در شورای اسلامی شهر چالوس ، شهردار و همکارانشان در شهرداری چالوس بابت برگزاری با کیفیت و در سطح بالای این دوره از مسابقات که همه ورزشکاران حاضر نیز در آن راضی بودند نهایت تقدیر و تشکر را دارم.
وی ادامه داد: شهروندان چالوسی نیز به همراه خانواده استقبال خوبی از این مسابقات داشتند و امیدواریم در برنامه های آینده نیز مدیریت شهری را همراهی نمایند.
لهراسبی بیان داشت: ایجاد مجتمع ورزشی ساحلی با استانداردهای موجود یکی از نیاز های اساسی شهرهای ساحلی است که در چالوس این امکان ایجاد و امیدواریم گامی موثر و مثبت در جهت رشد و توسعه ورزش های ساحلی توانسته باشیم برداریم.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر چالوس اظهار داشت: مشارکت مدیریت شهری در کنار فعالیت های عمرانی در چنین برنامه هایی نیاز جامعه بوده و امیدواریم بتوانیم با مشارکت بیشتر شهروندان چنین برنامه هایی را بیشتر در شهر ببینیم.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر چالوس:
به دنبال حضور تیمی از چالوس در لیگ برتر والیبال کشور هستیم

جعفر کیالاشکی ، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر چالوس در حاشیه برگزاری مسابقات تور ملی والیبال ساحلی ایران در رادیودریای چالوس اظهار داشت: با همت و همدلی شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر چالوس سه زمین ورزشی ساحلی در رادیودریای چالوس ایجاد شد.

وی ادامه داد: یک زمین آسفالته است که برای رشته ورزشی بسکتبال استفاده خواهد شد و دو زمین شنی و ساحلی هم برای والیبال ساحلی در نظر گرفته شد که زمین والیبال ساحلی با برگزاری تور ملی والیبال ساحلی ایران با حضور ۳۰ تیم از سراسر کشور افتتاح شد و به بهره برادری رسيد.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر چالوس با قدردانی از هیأت والیبال استان مازندران و شهرستان چالوس گفت: از آقای میلاد تقوی رئیس محترم فدراسیون والیبال کشور کمال تشکر و قدردانی را دارم که در افتتاحیه و اختتامیه تور ملی والیبال ساحلی ایران در چالوس حضور یافتند.
وی تصریح کرد: از فدراسیون والیبال کشور قول گرفتیم تا میزبانی یکی از مسابقات بین المللی را به شهر چالوس بسپارند که امیدواریم در آینده نه چندان دور بتوانیم این مهم را در چالوس برگزار کنیم.
کیالاشکی گفت: طی جلسه ای که با مسئولان ورزشی و مدیریت شهری چالوس داشتیم بنا داریم تا در صورت وجود اسپانسر، یک تیم هم در دسته اول یا لیگ برتر والیبال سالنی کشور داشته باشیم.
وی گفت: از همکارانم در شورای اسلامی شهر چالوس ، شهردار چالوس و همکارانشان در شهرداری چالوس که در جها آماده سازی زمین های ساحلی بابت میزبانی این مسابقات تلاش کردند نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

 

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر چالوس:
شرایط برگزاری تور جهانی والیبال ساحلی در چالوس مهیا است
رئیس کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر چالوس گفت: با توجه به استاندارد های موجود و سطح برگزاری تور ملی والیبال ساحلی در این شهر ، شرایط برگزاری تور جهانی والیبال ساحلی نیز در این شهر مهیا است.
آرش رضوی با ابراز خرسندی از میزبانی چالوس بابت مسابقات تور ملی والیبال ساحلی ایران گفت: با افزایش سطح استانداردهای زمین والیبال ساحلی چالوس در منطقه رادیودریا، انشاالله بتوانیم میزبانی تور جهانی والیبال را داشته باشیم.
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر چالوس با قدردانی از پاکبانان که در برگزاری این مسابقات در کنار سایر عوامل کمک کردند، افزود: از همکارانم در شورای شهر و همچنین شهردار چالوس که در کنار کارهای عمرانی، انصافاً به امور فرهنگی و ورزشی هم توجه ویژه ای دارد کمال تشکر را دارم.
وی بیان داشت: چالوس استعداد و پتانسیل برگزاری مسابقات بین المللی را نیز دارد ، امیدواریم با یک برنامه ریزی خوب و مناسب و با توجه به ظرفیت جدیدی که از نظر زیر ساخت ورزش ساحلی در رادیو دریا ایجاد شده شاهد برگزاری مسابقات بین المللی در حوزه ساحلی در این شهر باشیم.

 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر چالوس:
چالوس؛ پیشانی ورزش های ساحلی کشور است
صابر سام دلیری ، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر چالوس با بیان اینکه تماشاگران را پایه و اساس ورزش و برگزاری مسابقات هستند، اظهار داشت: در همین مسابقات، قول برگزاری مسابقات تور آسیایی یا جهانی را نیز گرفتیم.
وی افزود: مکاتبات خود را در این زمینه آغاز کردیم و امیدواریم بتوانیم آن مسابقات را هم در چالوس میزبانی کنیم.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر چالوس گفت: استان مازندران و به ویژه شهر چالوس، پیشانی کشور به ویژه در حوزه ورزش های ساحلی است و امیدواریم قدر این نعمت خدادادی را بدانیم و بتوانیم از مسابقات ملی و بین المللی میزبانی کنیم.
وی بیان داشت: از همکارانم در شورای اسلامی شهر چالوس و شهردار و همکارنشان در شهرداری چالوس که بابات برگزاری تور ملی والیبال ساحلی در این شهر نهایت تلاش را داشتند قدردانی می کنم.
سام دلیری بیان داشت: استقبال خوبی از سوی شهروندان شد و امیدواریم بتوانیم در هفته های آتی شاهر برگزاری مسابقات ساحلی دیگر در شهر چالوس باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر چالوس:
چالوس می تواند برند والیبال ساحلی جهان شود

حسن زندی ، عضو شورای اسلامی شهر چالوس گفت: با توجه به برگزاری موفق تور ملی والیبال ساحلی و ایجاد زیر ساخت های مناسبت ورزش های ساحلی ، چالوس می تواند برند والیبال ساحلی جهان شود.
وی ادامه داد: استقبال خوبی از دوره مسابقات شد و خوشبختانه ورزشکاران نیز از وضعیت میزبانی چالوس راضی بودند و امیدورایم بتوانیم این چنین برنامه ها را به صورت مستمر در چالوس میزبان باشیم.
زندی تصریح کرد: از همکارانم در شورای اسلامی شهر چالوس و شهردار و همکارانشان که تمام همت و تلاش را انجام دادند تا این مسابقات به نحو احسن برگزار شود نهایت قدردانی را دارم.
وی گفت: شهروندان چالوس از این مسابقات استقبال خوبی کردند و قطعا با این استقبال مدیریت شهری می تواند برنامه های عمومی مطلوب تری را میزبانی و برگزار نماید.