بازگشایی معابر و گره های ترافیکی شهر چالوس در اولویت است
بازگشایی معابر و گره های ترافیکی شهر چالوس در اولویت است
چالوس نیوز | رئیس شورای اسلامی شهر چالوس گفت: بازگشایی معابر و گره های ترافیکی شهر چالوس در اولویت برنامه های مدیریت شهری دوره فعلی قرار دارد و برنامه ریزی های خوبی در این باره صورت گرفته است.

چالوس نیوز | رئیس شورای اسلامی شهر چالوس گفت: بازگشایی معابر و گره های ترافیکی شهر چالوس در اولویت برنامه های مدیریت شهری دوره فعلی قرار دارد و برنامه ریزی های خوبی در این باره صورت گرفته است.
صابر سام لیری در حاشیه بازگشایی جاده ساحلی به مسیر خط هشت با اشاره به اینکه این اقدام در راستای باز کردن معابر و گره های ترافیکی انجام می شود، اظهار داشت: جاده ساحلی چالوس پروژه بسیار مهمی است که حتی نام آن را پروژه ای برای نسل های آینده نامگذاری شده است.
وی ادامه داد: یکی از بخش هایی که در سالیان اخیر باعث ایجاد معضل ترافیک بود همین نقطه ساحلی در خط هشت چالوس است که اکنون تقریباً هزار متر مربع زمین را به ارزش ۳۵ میلیارد تومان تملک کردیم و خوشبختانه با همکاری ای که مالکان داشتند به صورت خدمات پروانه ای در قالب صدور پروانه توافق صورت گرفت و بخشی دیگر نیز به صورت رایگان آزادسازی شد.
رئیس شورای اسلامی شهر چالوس گفت: رفع دغدغه های شهروندان چالوسی ضروری است و در این راستا مدیریت شهری نهایت تلاش و همت خود را انجام خواهد داد.
سام دلیری بیان داشت: موضوعات و مشکلات مهم شهری که نیاز است بررسی و رفع شود و انتظار شهروندان از مدیریت شهری بوده دسته بندی شده و بر اساس اولویت در دستور کار قرار می گیرد.
وی گفت: امروز در حوزه مدیریت شهری اقدامات عمرانی و خدماتی خوبی در مناطق مختلف در حال انجام است و تلاش داریم این مسیر تا پایان مدیریت دوره ششم ادامه یابد تا بتوانیم رضایت شهروندان را به همراه داشته باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر چالوس گفت: اعضای شورای اسلامی شهر چالوس با حساسیت ویژه پروژه ها را دنبال می کنند و برای هر یک از پروزه در بخش فنی ، ساختاری و دقت و نظارت جلسات مختلف در کمیسیون ها برگزار و بعد اجرایی می شود.
رئیس شورای اسلامی شهر چالوس گفت : بودجه ۲۳۰۰ میلیارد ریالی سال ۱۴۰۱ شهرداری چالوس در پایان آبان ماه تحقق پیدا کرد و تنظیم متمم ۷۰۰ میلیارد ریالی بودجه سالجاری توسط شهرداری جهت ارسال به شورای اسلامی شهر چالوس در حال تدوین است.
صابر سام دلیری بیان داشت: این اقدام بزرگ حاصل برنامه ریزی و نظارت شورای اسلامی و تلاش شهردار محترم و معاونین و همکاران پرتلاش شهرداری و همکاری همشهریان شریف و سرمایه گذاران محترم و در نهایت حمایت مدیران شهرستان و استانی است.
وی ادامه داد: جذب سرمایه گذار تنها راه برون رفت از موانع مالی و اقتصادی شهرها و شهردارها می باشد که مدیریت شهری چالوس با جلسات متعدد در هیئت عالی سرمایه گذاری شهرداری که با مدیریت شهردار و نماینده محترم شورا در هیئت عالی سرمایه گذاری و پیگیری اعضای هیئت عالی سرمایه‌گذاری شهرداری تاکنون توافقات بیش از ۵۰۰ هزار مترمربع در حوزه مسکن صورت پذیرفته است.
رئیس شورای اسلامی شهر چالوس بیان داشت : بزرگترین معضل کنونی شهر چالوس ترافیک می باشد و از اقدامات بزرگ مدیریت شهری در این بخش جهت تملک املاک واقع در رینگ ۴۵ متری، شبکه ها و معابر شهری و تعریض خیابانها و شوارع قدیمی و حل گره های ترافیکی می باشد که جای تقدیر دارد.
وی در ادامه تملک بیش از ده هزار مترمربع زمین در مدت ۸ ماه را با توجه به قیمت بالای املاک بی سابقه دانست و تصریح کرد : نامگذاری پروژه جاده ساحلی توسط مدیریت شهری به عنوان پروژه ای برای نسل های آینده نشان از آینده نگری مدیریت شهری دارد و بیش از بیست هزار مترمربع جهت احداث جاده ۳۰ متری ساحلی که با حمایت مدیران فرادستی شهرستان و همکاری نهادهای مربوطه مخصوصاً حمایت دستگاه قضایی بویژه دادستان محترم شهرستان و همراهی مالکین عزیز آزاد سازی شده است .
رئیس شورای اسلامی شهر چالوس با قدردانی از مالکان و شهروندان که در تحقق ایده های مدیریت شهری با ما همکاری دارند، گفت: از امام جمعه چالوس، نماینده مجلس، فرماندار چالوس دادستان محترم که همیشه پای کار هستند و همواره کمک حال مجموعه شورای شهر و شهرداری چالوس به منظور خدمات رسانی بهتر هستند، کمال تشکر را داریم.