برای تحول اقتصادی به صحنه آمدم
برای تحول اقتصادی به صحنه آمدم
چالوس نیوز | نماینده مجلس گفت:نگاه من در کشورداری تداوم ایده ادب و راستی است.

چالوس نیوز | نماینده مجلس گفت:نگاه من در کشورداری تداوم ایده ادب و راستی است.

شمس الدینی حسینی نماینده مجلس شورای اسلامی پس از تکمیل فرایند ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران و در تشریح مواضع خود اظهار داشت: مردم بزرگ‌حادثه اخیر دو پیام داشت. اول ظرفیت بزرگ فرهنگی مردم که حکمرانان را دوست داشته و دوم اینکه نشان داد حتی فقدان رییس جمهور با حضور رهبر معظم انقلاب نمی‌تواند سبب خلل در حکمرانی شود.

وی عنوان کرد: ظرفیت‌های کشور با مشارکت ملت و مشارکت ملت با راستی و کارآمدی حکمرانان رقم می‌خورد. من برای تحول اقتصادی به صحنه آمدم. توسعه ایران را از مسیر گشایش فرزانگی می دانم نه سیاست زدگی.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: چهره‌های سیاسی بر اولویت یافتن اقتصاد در بیان اتحاد دارند اما آیا اقتصاد دان بودن رییس جمهور را اولی می‌دانند؟ تورم و نقدینگی بالا سبب رانت، فساد، نابرابری در توزیع درآمد شده است.

حسینی افزود: سفره‌های شما کوچک و کوچک‌تر شده و به عنوان متخصص اقتصاد رنج معیشت شما را می بی نم و به پشتوانه دانش اقتصادی راه غلبه بر آن را می‌دانم. به دیوان سالاری اشراف داشته و متخصصان را می‌شناسیم. خود را در منظر شما قرار دادم چون می دانم می‌توانم نیازهای اساسی شما را تامین کنم.

وی در پایان افزود: گشایش اقتصادی، امنیت پایدار و گره گشایی سیاست خارجی سه محور اولویت دار در برنامه‌های اینجانب است.