۱۲۰ هزار متر مربع تملک در دوره مدیریت فعلی شهری انجام شد
۱۲۰ هزار متر مربع تملک در دوره مدیریت فعلی شهری انجام شد
چالوس نیوز | شهردار چالوس از تملک 120 هزار مترمربع در سالجاری در دوره مدیریت فعلی شهری انجام شد و این روند ادامه خواهد داشت.

چالوس نیوز | شهردار چالوس از تملک ۱۲۰ هزار مترمربع در سالجاری در دوره مدیریت فعلی شهری انجام شد و این روند ادامه خواهد داشت.
مسعود یعقوبی شهردار چالوس اظهار داشت: امروز بازگشایی و تملک حدود هزار متر مربع در معبر کم عرضی که گلایه مندی های زیادی در حوزه تردد و مسیر ترافیکی جاده خط هشت بود با همکاری اعضای شورای شهر، امام جمعه محترم و فرماندار چالوس تملک شد که ارزش آن بیش از ۴۰ میلیارد تومان است.
وی با اشاره به درباره اهمیت این تملک، ادامه داد: این مسیر به صورت قیف در ورودی جاده ساحلی ایجاد شده بود بیشتر از ارزش ریالی آن است که ورودی جاده ساحلی ۲۴ متری آن تا رودخانه بازگشایی خواهد شد.
شهردار چالوس گفت: اقدامات اولیه جهت سیکل اداری انتخاب پیمانکار جهت سنگ چین ساحل، پیاده رو سازی و جاده ساحلی صورت گرفته است این معبر کم عرض با همکاری اعضای شورای شهر و سیاستگذاری در شورای شهر امروز بازگشایی شد.
وی تصریح کرد: اقداماتی که در دوره مدیریت دوره ششم شورای شهر صورت گرفت جدا از تملکات و اقدامات عمرانی که در سطح شهر چالوس انجام شد، این همگرایی و اتحادی که بین مسئولان شکل گرفت بهترین دستاورد ما در شهر چالوس بود.
یعقوبی با بیان اینکه همین اتحاد باعث مقدمه بازگشایی ها و دیگر خدمات در سطح شهر چالوس است، عنوان داشت: با سیاستگذاری های خوبی که در شورای شهر چالوس صورت گرفته است قطعا اتفاقات بسیار خوب با سرعت زیاد در سطح شهر چالوس صورت خواهد گرفت و ما امروز که ۹ ماه از سال را گذراندیم نزدیک به ۱۲۰ هزار متر مربع تملک داشتیم که به اندازه چندین سال تملک در ادوار مختلف شهرداری چالوس بوده است.
وی با قدردانی از اتحاد و همگرایی اعضای شورای اسلامی شهر چالوس، گفت: تک تک اعضای شورای اسلامی شهر چالوس واقعا دلسوزانه پای کار هستند و تشکر ویژه از دادستان محترم چالوس که دستورات خیلی خوبی در راستای بازگشایی و آزادسازی معابر دادند که بازگشایی ۲۵ هزار مترمربع معبر جاده ساحلی با دستور ایشان صورت گرفت و همچنین تشکر و قدردانی از امام جمعه و فرماندار چالوس که همواره همراه و همگام با ما برای رضایتمندی مردم هستند.
شهردار چالوس گفت: در راستای توسعه زیر ساختی شهر چالوس فعالیت‌های عمرانی شهرداری چالوس تعطیلی ندارد.
یعقوبی اظهار داشت: اجرای دیوار سنگی کانال چالوس محله ، ادامه ساخت پارک شمال آباد ، اصلاح ترافیکی منطقه بازار روز ، پیاده‌رو سازی ضلع شمالی و جنوبی بلوار ۱۷ شهریور ، اجرای کانال بلوار ۱۷شهریور و تکمیل آرماتور بندی و بتن ریزی کانال زیرگذر تازه آباد _ دارمیشکلا فعالیت های عمرانی است که از سوی شهرداری چالوس در حال اجرا می باشد.
وی ادامه داد: تعریض و بازگشایی خیابان ساحلی چالوس بعد از سالها به نتیجه رسید و شهروندان چالوسی می توانند از این مسیر استفاده کنند.
یعقوبی تاکید کرد: فعالیت های عمرانی شهرداری چالوس در تمامی منطق و خیابان های شهر چالوس ادامه خواهد و مسیر توسعه شهر طی خواهد شد.
شهردار چالوس گفت: شهروندان چالوسی لایق بهترین خدمات از سوی مدیریت شهری هستند و در این زمینه تلاش خواهیم کرد تا با تعامل خوب با شهروندان بتوانیم مسیر توسعه را طی کنیم.