چالوس یک شهر استراتژیک در بین شهرهای حاشیه دریای خزر محسوب می شود
چالوس یک شهر استراتژیک در بین شهرهای حاشیه دریای خزر محسوب می شود
چالوس نیوز | آرش رضوی ، عضو شورای اسلامی شهر چالوس گفت: با توجه به موقعیت ، ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهر چالوس این شهر یک شهر استراتژیک در بین شهرهای حاشیه دریای خزر محسوب می شود.

چالوس نیوز | آرش رضوی ، عضو شورای اسلامی شهر چالوس گفت: با توجه به موقعیت ، ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهر چالوس این شهر یک شهر استراتژیک در بین شهرهای حاشیه دریای خزر محسوب می شود.

وی ادامه داد: شهر چالوس بعنوان یک شهر گردشگری و شهری که سالانه میزبان میلیون ها مسافر داخلی و خارجی قرار می گیرد شناخته شده است اما امکانات و تجهیزات این شهر محدود است که با توجه به خدمات ملی که این شهر ارایه میدهد نیاز به ردیف اعتبار ملی در بودجه کشور می باشد.

رضوی بیان داشت: مدیریت شهری چالوس در دوره ششم همواره تلاش دارد تا با درنظر گرفتن تخصص و نکات فنی پروژه های عمرانی را پیش ببرد و در این زمینه تا کنون موفق نیز بوده است.

وی گفت: بازدید مستمر از پروزه های عمرانی و فعالیت های مدیریت شهری در دستور کار اعضای شورای شهر قرار دارد و به صورت مستمر انجام می شود و تا در جهت خدمات مطلوب به شهروندان فعالیت ها پیش رود.

رضوی گفت: در سال ۱۴۰۱ خدمات خوبی توسط شهرداری چالوس بر اساس برنامه های تعیین شده دربودجه انجام شد که مهمترین آنها ، تملکات ، آسفالت مناطق مختلف ، پیاده راه سازی ، ایجاد رینگ های مختلف ساحلی ،ساماندهی حاشیه رودخانه چالوس ، ایجاد بوستان های مختلف شهری ، ایجاد جاده ساحلی ، ایجاد چهار راههای هوشمند  و تحقق بودجه و متمم های آن بوده است.

وی گفت: تعامل خوب و همراهی کامل اعضای شورای شهر با شهردار و پرسنل شهرداری ، همراهی خوب مسئولین شهرستان با مدیریت شهری ، تعامل و مشارکت شهروندان با مدیریت شهری از عوامل موفق در تحقق بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری چالوس محسوب می شود.

رضوی بیان داشت: رفع مشکلات ترافیکی ، ادامه روند بازگشایی معابر، ادامه احداث رینگ های شهری ، ساماندهی سواحل حوزه شهری چالوس ، ادامه روند ساماندهی حاشیه رودخانه چالوس ، ساماندهی بازار روز چالوس ، ادامه روند همسان سازی پیاده راه سازی شهر چالوس ، توسعه فعالیت های زیربنایی عمرانی از جمله فعالیت های شهرداری در سال ۱۴۰۲ بر اساس پیش بینی بودجه خواهد بود.

وی گفت: با ارزیابی های صورت گرفته فعالیت و اقدامات آقای دکتر یعقوبی ، شهردار چالوس را مثبت ارزیابی می کنم و در سال اول مدیریت شهری کارنامه موفقی داشته که اکثر شهروندان نیز مسیر فعالیت های عمرانی در شهر را با توجه به مشکلات اقتصادی موجود کشور مثبت ارزیابی می کنند.

رضوی بیان داشت: مدیران شهرستانی امام جمعه ، نماینده مردم در مجلس ، فرماندار ، مسئولین قضایی ، انتظامی ، سپاه پاسداران و همه مدیران ادارات و نهادها همراهی خوبی باا مدیریت شهری دوره ششم در انجام فعالیت های عمرانی و ارایه خدمات مطلوب به شهروندان داشتند.

وی گفت: امروز ارتباط مستمری بین اعضای شورای اسلامی شهر چالوس با شهروندان وجود دارد که حضور همه روزه و مستمر آنها در ساختمان شورای شهر شاهد این اادعا است و مانیز تلاش دارایم تا بتوانیم بهترین خدمات را که شهروندان چالوسی شایسته آن هستند به آنها ارایه دهیم.

رضوی گفت: ضمن تبریک ساال ۱۴۰۲ ، برای همه شهروندان چالوسی بهترین ها را آرزومندم و امیدوارم تیم مدیریت شهری چالوس در سال جدید بتواند همانند سال ۱۴۰۱ فعالیت های خوبی در جهت توسعه همه جانبه شهر چالوس اجرایی کند و از همراهی و همکاری اصحاب رسانه نیز قدردانی دارم.