۲ کیلومتر به طول جاده ساحلی چالوس اضافه می شود
۲ کیلومتر به طول جاده ساحلی چالوس اضافه می شود
چالوس نیوز - محمدحسین ملایی | علی قاسمی فرماندار چالوس در حاشیه بازگشایی و آزادسازی معبر حاده ساحلی در خط هشت این شهرستان، اظهار داشت: امروز شاهد آزادسازی و بازگشایی حدود هزار متر مربع معبر در جاده ساحلی چالوس هستیم که از سوی شهرداری و شورای شهر چالوس با توافقاتی که با مالکان صورت گرفت، انجام شد.

چالوس نیوز – محمدحسین ملایی | علی قاسمی فرماندار چالوس در حاشیه بازگشایی و آزادسازی معبر حاده ساحلی در خط هشت این شهرستان، اظهار داشت: امروز شاهد آزادسازی و بازگشایی حدود هزار متر مربع معبر در جاده ساحلی چالوس هستیم که از سوی شهرداری و شورای شهر چالوس با توافقاتی که با مالکان صورت گرفت، انجام شد.
وی گفت: این مسیر چون مسیری ساحلی و گردشگری است، بنابراین بازگشایی و آزادسازی ادامه این محور بسیار مهم است و فرمانداری هم در کمیته تطبیق با بررسی هایی که در این موضوع داشته است با مصوبه شورای اسلامی شهر چالوس موافقت کرده است که امروز عملیاتی شد.
فرماندار چالوس تصریح کرد: دو کیلومتر با عرض ۲۴ متر به طول جاده ساحلی چالوس اضافه می شود و عملکرد شهرداری و شورای شهر چالوس بسیار شاخص است و جای قدردانی و تشکر دارد.