دانشکده علووم پزشکی غرب مازندران در توسعه بهداشت و درمان منطقه نقش تاثیرگذاری دارد
دانشکده علووم پزشکی غرب مازندران در توسعه بهداشت و درمان منطقه نقش تاثیرگذاری دارد
چالوس نیوز - ساسان شیخی | جعفر رستمی فر، دبیر شورای سیاستگذاری غرب استان مازندران گفت: بابت استقرار دانشکده علوم پزشکی غرب استان مازندران از نمایندگان غرب استان در مجلس شورای اسلانمی تشکر و این دانشکده نقش تاثیرگذاری در توسعه بهداشت و درمان منطقه دارد.

چالوس نیوز – ساسان شیخی | جعفر رستمی فر، دبیر شورای سیاستگذاری غرب استان مازندران گفت: بابت استقرار دانشکده علوم پزشکی غرب استان مازندران از نمایندگان غرب استان در مجلس شورای اسلانمی تشکر و این دانشکده نقش تاثیرگذاری در توسعه بهداشت و درمان منطقه دارد.

وی ادامه داد: یکی از بحث هایی که همواره در جلسات شورای سیاستگذاری غرب استان بابت ایجاد استان جدید تشکیل می شد این بود تا ادارات کل در تمام شهرستانهای غرب استان مازندران تقسیم شود و همه ادارات کل در یک شهرستان نباشد.

رستمی فر اذعان داشت: امروز نباید با ایجاد حاشیه موجب شویم تا این دانشکده در غرب استان مازندران استقرار پیدا نکند بلکه همه باید کمک کنیم تا نمایندگان غرب استان به دنبال استقرار ادارات کل بیشتر در منطقه باشند.

وی گفت: امروز تعداد انگشت شماری در شهرستان رامسر که همیشه به دنبال تفرقه بودند به دنبال این هستند که این دانشکده نباید در تنکابن باشد و رامسر باشد به نظر من نباید به دنبال این اختلافات باشیم و باید کمک کنیم تا ادارات کل بیشتر در شهرستانهای غرب استان ایجاد شود.

رستمی فر اذعان داشت: غرب مازندران یک کلانشهر است و شهرستانهای مختلف نزدیک بهم هستند و ادارات کل می تواند در هر یک از این شهرستانها استقرار پیدا کنند.

وی در پایان گفت: از دکتر شمس الدین حسینی و دکتر محسنی بندپی بابت پیگیری هایی که بابت استقرار دانشکده علوم پزشکی داشتند نهایت قدردانی را داریم و امیدواریم هر چه زودتر شاهد افتتاح دانشکده علوم پزشکی غرب استان مازندران باشیم.