مازندران در راس فعالیت های رسانه ای ایران قرار دارد
مازندران در راس فعالیت های رسانه ای ایران قرار دارد
چالوس نیوز | معاون سیاسی ، امنیتی استاندار مازندران گفت: از جهت کمیت و کیفیت و فعالیت های خبری استان مازندران در راس فعالیت های رسانه ای ایران قرار دارد.

چالوس نیوز | معاون سیاسی ، امنیتی استاندار مازندران گفت: از جهت کمیت و کیفیت و فعالیت های خبری استان مازندران در راس فعالیت های رسانه ای ایران قرار دارد.

به گزارش چالوس نیوز ؛ روح الله سلگی در مراسم رونمایی از پوستر ۳ جشنواره استانی ،شمال کشور و جشنواره بین المللی خزر که در فرمانداری شهرستان چالوس برگزار شد با اشاره به اینکه عرضه و تقاضا در استان متناسب با جایگاه استان است افزود: نقدهای منصفانه استان را می‌پذیریم و انتظار داریم رسانه فریاد عدالتخواهی و پیام آن حق خواهی باشد وو مرعوب فضاسازی‌ها نشود.
معاون سیاسی استانداری مازندران از رسانه‌های استان خواست تا جریان سازی را در دستور کار قرار دهند و گفت: انتظار ما از رسانه‌های حق خواه استان این است که به دنبال بیان ضعف‌ها با نگاه منصفانه باشند و نباید به عرصه تسویه حساب‌های سیاسی تبدیل شوند.
وی با عنوان اینکه رسانه‌ها نقش جریان ساز و مرجعیت دارند، گفت: رسانه دارای نقش مرجعیت تکلیف شرعی و اخلاقی دارد.
وی از وجود ۴۱۷ رسانه در استان به عنوان یک ظرفیت بزرگ یاد کرد و گفت: صدای شما رسانه ها در قالب نقد منصفانه به گوش ما می رسد و در صدد رفع اشکالات برمی آییم.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه رسانه باید فریاد عدالت خواهی باشد، متذکر شد: رسانه نباید قلم فروشی کند، باید به دنبال حق باشد و مرعوب فضا نشود.
سلگی خاطرنشان کرد: رسانه غیر خودی آن کسی است که علیه ملیت و جوانان ما مطلب می نویسد.
وی بیان داشت: رسانه نباید با تشویق کسی بیاید فضای رسانه ای را علیه فرد دیگری مخدوش کند و این رسالت رسانه نیست و رسانه منصف آن رسانه ای است که بر اساس اطلاعات و بررسی های خود نقد می کند.
سلگی بیان داشت: رسانه ها باید زبان عدالتخواه جامعه و بلندگوی حق خواهی و انصاف باشند و نگذارند عده ای برای رسیدن به اهداف نفسانی خود رسانه را به ابزار تسویه حسابهای شخصی و گروهی تبدیل کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران اظهار داشت: از قلم اصحاب رسانه استان مازندران چیزی جز انصااف و حق خواهی منتشر نشود که ظلم به قلم و عقبه و ماهیت رسانه ای است و بدانید مدیریت عالی استان گوش شنوایی برای انتقادات مصلحانه و خیرخواهانه دارد و رسانه غیر خودی رسانه ای ایست که ابزاری علیه ملیت و پرچم و امنیت و آسایش ایرانیان است.
وی گفت: از خانه مطبوعات استان مازندران به جهت فعالیت های خوب و مثبتی که در حوزه رسانه استان انجام می دهد تشکر می کنم وو برگزاری این سه جشنواره نشان از همت بالای استان مازندران در این زمینه است و ان شالله بتوانیم شاهد مراسم خوب اختتامیه برای جشنواره ها باشیم.
سلگی گفت: موضوعات و محورهای خوبی برای هر سه جشنواره پیش بینی شده است.