جشنواره رسانه ای خزر به اتحاد بیشتر رسانه های خزر کمک می کند
جشنواره رسانه ای خزر به اتحاد بیشتر رسانه های خزر کمک می کند
چالوس نیوز | رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات مازندران از برگزاری اختتامیه جشنواره بین المللی رسانه‌ای خزر در 16 مهر امسال به میزبانی چالوس خبر دادو گفت: جشنواره رسانه ای خزر به اتحاد بیشتر رسانه های خزر کمک می کند.

چالوس نیوز | رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات مازندران از برگزاری اختتامیه جشنواره بین المللی رسانه‌ای خزر در ۱۶ مهر امسال به میزبانی چالوس خبر دادو گفت: جشنواره رسانه ای خزر به اتحاد بیشتر رسانه های خزر کمک می کند.

ساسان شیخی در نشست هماهنگی برگزاری اختتامیه جشنواره بین المللی رسانه‌ای خزر که با حضور سرپرست فرمانداری چالوس، رئیس شورای شهر چالوس، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر چالوس و تنی چند از مسئولان و با حضور ویدئو کنفرانسی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در محل فرمانداری چالوس برگزار شد، با قدردانی از مسئولان استان و شهرستان چالوس به جهت همکاری برای برگزاری این جشنواره بین المللی به عنوان پیش جشنواره آستراخان روسیه به میزبانی شهرستان چالوس، اظهار داشت: اختتامیه این جشنواره با حضور مسئولان، شهرداران و رسانه‌های کشورهای حاشیه دریای خزر و به میزبانی شهرستان چالوس برگزار می‌شود که در صبح روز اختتامیه، شهرداران کشورهای حاشیه دریای خزر با محوریت تعاملی و همکاری‌های فی مابین، نشست هم اندیشی با یکدیگر خواهند داشت.

وی ادامه داد: از آنجایی که مهر ماه ۱۳۸۸ سالروز سفر پر خیر و برکت و خاطره انگیز مقام معظم رهبری به شهرستان چالوس بوده است بر همین اساس تاریخ برگزاری اختتامیه جشنواره بین المللی رسانه‌ای خزر روز ۱۶ مهر ماه امسال برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات کشور و استان مازندران گفت: تعداد ۳۵۱ اثر رسانه‌ای به جشنواره بین المللی رسانه‌ای خزر ارسال شد که ۲۱ اثر ویژه شهرستان چالوس بوده است و داوری آثار از سوی داوران مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت و طی آن نفرات برتر نیز مشخص شدند.

وی تصریح کرد: تعداد ۲۰ اثر نیز ترجمه و برای دبیرخانه آستراخان روسیه ارسال شد و این برای اولین بار است که این تعداد آثار رسانه‌ای از ایران به آستراخان روسیه ارسال می‌شود و امیدوار هستیم شاهد کسب رتبه‌های برتر خبرنگاران کشورمان در این جشنواره باشیم.

شیخی افزود: هماهنگی‌های لازم برای اسکان و پذیرایی از مهمانان داخلی و خارجی نیز صورت گرفته است.