اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر ، ۱۶ مهر در چالوس
اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر ، ۱۶ مهر در چالوس
چالوس نیوز |سرپرست فرمانداری چالوس گفت:اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر  با محوریت رسانه ، گردشگری و مدیریت شهری 16 مهر سالجاری با حضور اهالی رسانه و شهرداران حاشیه دریای خزر در چالوس برگزار می شود.

چالوس نیوز |سرپرست فرمانداری چالوس گفت:اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر  با محوریت رسانه ، گردشگری و مدیریت شهری ۱۶ مهر سالجاری با حضور اهالی رسانه و شهرداران حاشیه دریای خزر در چالوس برگزار می شود.

رستم زرودی در جلسه هماهنگی جشنواره رسانه ای خزر اظهار داشت: این جشنواره برای نخستین بار در ایران برگزار می‌شود و سخنرانی اصلی این جشنواره وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی خواهد بود.

وی تصریح کرد: چالوس به عنوان شهر رسانه‌ای در استان مازندران شناخته شده است و این نشان از ظرفیت بسیار بالای این شهرستان در حوزه مطبوعات و رسانه‌ها دارد که البته تلاش‌های برادر عزیزمان آقای ساسان شیخی در راستای ارتقاء سطح رسانه‌ها و مطبوعات بی‌تأثیر نبوده است و امروز این شهرستان میزبان یکی از مهم ترین رویدادهای رسانه‌ای بین‌المللی در کشور است.

وی افزود: تعامل و همکاری بسیار خوبی بین دستگاه‌های شهرستان و استان مازندران به منظور برگزاری هرچه شایسته‌تر جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای خزر در چالوس وجود دارد.

سرپرست فرمانداری چالوس تأکید کرد: این نشست‌ها به هم‌اندیشی‌ها تا روز برگزاری اختتامیه جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای خزر ادامه خواهد داشت و هر آنچه که لازم باشد برای میزبانی شهرستان چالوس از این جشنواره مهم رسانه‌ای دریغ نخواهد شد.