تحقق ۳۰ درصدی بودجه شهرداری در ۵ ماه سالجاری
تحقق ۳۰ درصدی بودجه شهرداری در ۵ ماه سالجاری
چالوس نیوز | رئیس شورای اسلامی شهر چالوس گفت: از مجموع 860 میلیارد تومانی شهرداری چالوس  در سال 1402 ، تا پایان مرداد 30  درصد آن تحقق پیدا کرد.

چالوس نیوز | رئیس شورای اسلامی شهر چالوس گفت: از مجموع ۸۶۰ میلیارد تومانی شهرداری چالوس  در سال ۱۴۰۲ ، تا پایان مرداد ۳۰  درصد آن تحقق پیدا کرد.

آرش رضوی در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر چالوس ضمن قدردانی از عملکرد قابل قبول مسعود یعقوبی شهردار چالوس، معاونت های شهرداری، مدیران دوائر مختلف و پرسنل شهرداری چالوس با بیان اینکه مردم ولی نعمتمان هستند، اظهار کرد: طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع، یکی از برنامه های اصلی مدیریت شهری دوره ششم چالوس می باشد و همه باید قدر این ملت را بدانند تمام تلاش خود را جهت جلب رضایت مردم انجام دهیم.

رضوی در ادامه به بودجه ۸۶۰ میلیارد تومانی شهرداری چالوس در سال جاری اشاره کرد و افزود: بیش از ۷۰ درصد این بودجه به فعالیت های عمرانی اختصاص دارد و سال جاری، سال بروز و ظهور پروژه‌های شهری چالوس است و در این راستا برنامه ریزی های خوبی صورت گرفته و تلاش می کنیم تا با اولویت های تعیین شده پروژه ها را به سرانجام برسانیم.

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس گفت: شهروندان شریف چالوس شایسته دریافت بهترین و مطلوب ترین خدمات از سوی مدیریت شهری هستند و ما باید تلاش کنیم تا همواره نظر مثبت آنها را جلب کنیم.

در ادامه این جلسه معاونت توسعه و منابع و مدیران دوائر حاضر در جلسه گزارش کاملی از عملکرد کمیته درآمدی شهرداری چالوس ارائه نمودند و ضمن خبر نوید بخش تحقق ۳۰ درصدی بودجه سال ۱۴۰۲ در ۵ ماهه سال جاری، بر تداوم اقدامات و فعالیت های مدیریت شهری چالوس در حوزه های مختلف به بحث و گفتگو پرداختند.

در ادامه نیز اعضای شورای شهر تذکرات و بحث‌های متعددی را مطرح کردند و در واقع درباره بودجه نقد و غیرنقد شهرداری بحث و تبادل نظر شد.

اعضای شورای اسلامی شهر چالوس بررسی مباحث درآمدی، رصد و تعیین تکلیف آرای کمیسیون ماده ۱۰۰، دعوت از مودیان، میزان صدور پروانه‌های ساخت از ابتدای امسال تاکنون، تسریع در روند برگزاری مناقصه پروژه‌‍‌های آسفالت و ……را تاکید کرد و گفتند: نگاه‌ها در بخش درآمدزایی نباید به واحد خاصی معطوف شود و باید تمامی واحدها به نوبه خود در این امر مبادرت نمایند.

اعضای شورای اسلامی شهر چالوس با اشاره به وصول به‌موقع درآمدهای پیش بینی شده، مدیریت شهری را در ارائه خدمات کارآمد و مکفی و نیز تحقق اهداف، بر طبق برنامه‌های تدوین شده یاری می‌نماید، افزودند: