سال ۱۴۰۲ ، سال شکوفایی پروژه های عمرانی در شهر چالوس است
سال ۱۴۰۲ ، سال شکوفایی پروژه های عمرانی در شهر چالوس است
چالوس نیوز | فتحعلی بابایی ، عضو شورای اسلامی شهر چالوس گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته ، سال 1402 سال شکوفایی پروژه های عمرانی در شهر چالوس محسوب می شود.

چالوس نیوز | فتحعلی بابایی ، عضو شورای اسلامی شهر چالوس گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته ، سال ۱۴۰۲ سال شکوفایی پروژه های عمرانی در شهر چالوس محسوب می شود.

وی اظهار داشت: در سال ۱۴۰۱ اقدامات خوبی از سوی شهرداری در راستای توسعه زیر ساختی و زیربنایی شهر چالوس انجام شد که از ایشان و تمام پرسنل شهرداری چالوس تقدیر و تشکر می گردد.

بابایی اذعان داشت: قطعا همه می دانیم شورای اسلامی شهر و شهرداری بدون مشارکت شهروندان معنی ندارد و تلاش شد در تمام مسیر در روند فعالیت های شهری از مشارکت و حضور شهروندان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در بحث تملکات و بازگشایی ها فعالیت های خوبی در دوره ششم انجام شد که در گذشته سابقه نداشته و این روند در سال ۱۴۰۲ نیز شتاب می گیرد.

بابایی بیان داشت: حمایت از ورزشکاران و هنرمندان مورد تاکید ما بوده و است وو همواره در شورای اسلامی شهر تلاش شده جهت تشویق این عزیزان برنامه های متنوعی داشته باشیم.

وی در مورد عملکرد شهردار چالوس نیز گفت: آقای دکتر یعقوبی بعنوان شهردار چالوس تلاش وافری برای توسعه شهر داشته و کارنامه موفقیت آمیزی را نیز به دست آورده است که از ایشان تقدیر می شود.

بابایی بیان داشت: ضمن تبریک سال ۱۴۰۲ برای همه شهروندان چالوسی سالی خوب و یرشار از موفقیت از درگاه ایزد منان آرزومند هستم.