شهروندان چالوسی نقش تاثیرگذاری در موفقیت شهرداری دارند
شهروندان چالوسی نقش تاثیرگذاری در موفقیت شهرداری دارند
چالوس نیوز | حسن زندی ، عضو شورای اسلامی شهر چالوس گفت: اگر امروز از موفقیت شهردای در انجام پروژه های عمرانی و... در سطح شهر سخن گفته می شود ، شهروندان چالوسی نقش تاثیرگذاری در موفقیت شهرداری دارند.

چالوس نیوز | حسن زندی ، عضو شورای اسلامی شهر چالوس گفت: اگر امروز از موفقیت شهردای در انجام پروژه های عمرانی و… در سطح شهر سخن گفته می شود ، شهروندان چالوسی نقش تاثیرگذاری در موفقیت شهرداری دارند.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم  انصاف را رعایت کنیم مدیریت شهری عملکرد مناسبی  در سال ۱۴۰۱ داشت و مخصوصا در بحث عمران موفقیت های خوبی داشته و در کل مثبت بوده است .

زندی اذعان داشت: یکی از اقدامات خوب و ماندگار شهردار در حوزه مدیریت شهری بحق فیبر نوری بوده که یک نوع زیر ساخت با توجه به نیاز شهروندان بوده و در استان مازندران اولین شهر بودیم و در اکثر خیابان ها و کوچه های شهر فببر نوری ایجاد شده است.

وی گفت: در کل استان مازندران تنها شهری هستیم که شاهد ایجاد جاده ساحلی در کل مسیر ساحل هستیم که اقدامات خوب حوزه مدیریت شهری است و قسمت آخر آن نیز در سال ۱۴۰۲ اجرایی خواهد شد و اعتبار خوبی هم برای آن در بودجه ۱۴۰۲ دیده شده است.

زندی بیان داشت: در بحث تملکات نیز اقدامات خوبی صورت گرفت که در تاریخ شهرداری چالوس بی سابقه بوده و در این قسمت شهردار محترم رکورد زد که جای قدردانی ویژه دارد.

وی تصریح کرد : محقق بودجه شهرداری دو عامل همدلی مدیریت شهری بین اعضای شورای شهر و شهردار و پرسنل شهرداری بوده و دومی موضوع تلاش و کوشش شبانه روزی مدیریت شهرداری بود که موفق شدیم هم بودجه ۱۴۰۱ و متمم های آن نیز محقق شود.

زندی بیان داشت : شهردار چالوس در سال ۱۴۰۱ عملکرد بسیار خوبی داشت و بر اساس برنامه های تعیین شده فعالیت ها را انجام داده اشت و اگر قرار باشد از ۱۰۰ به شهردار و شهرداری نمره بدهم نمره ۸۰ می دهم به سبب اینکه علملکرد آنها را می بینم و از انها تشکر می کنم.

وی گفت: شخصا دوست دارم مدیریت شهری در سال ۱۴۰۲ همین روند ۱۴۰۱ را ادامه دهد و به همین شکل و با فعالیت بیشتر که در توان شخص شهردار و کارمندان شهرداری است.

وی گفت: روند آسفالت کردن ما درشهر خیلی خوب  به نظر می رسد  همین روند ادامه داشته باشد کوچه بدون آسفالت در شهر نخواهیم داشت اما  چالوس از موضوع ترافیک رنج می برد در بحث تملکات این روند ادامه پیدا کند گره های کور ترافیکی از بین می رود.

زندی تاکید کرد: تعامل مدیران شهرستانی به شهرداری عالی بود و پشتیبان خوبی برای فعالیت های انجام شده مدیریت شهری بود و خواهش من از همه مسئولان این است این روند برای سالای بعد نیز ادامه داشته باشد.

وی گفت: شهرداری چالوس در بخش های مختلف با تدابیر ویژه شهردار اقدامات خوبی را در مناطق مختلف شهری انجام داده است و بازدیدهای مستمر از روند فعالیت ها نیز ادامه دارد.

زندی بیان داشت: شورای اسلامی شهر معتقد است با همدلی و همراهی می توان بسیاری از پروژه ها را اجرایی کرد و در بودجه ۱۴۰۲ خیلی از مسایل و موارد حوزه شهری به صورت دقیق دیده شد تا با انجام آن معضلات و مشکلات مرتفع شود.

وی گفت: در آغاز سال نو برای همه همشهریانم آرزوی روزهای خوب دارم و امیدوارم در سال ۱۴۰۲ بتوانیم خدمات بهتر و مطلوب تری را به چالوسی های عزیز ارایه دهیم و از اصحاب رسانه نیز که همواره کنار مدیریت شهری قرار دارند نهایت تقدیر و تشکر را دارم.