شهر چالوس یکی از شهرهای ویژه و مهم شمال کشور است
شهر چالوس یکی از شهرهای ویژه و مهم شمال کشور است
چالوس نیوز | سلمان کیا دلیری ، دبیر شورای اسلامی شهر چالوس گفت: برای سال 1402 برنامه های خوبی برای توسعه شهر چالوس  پیش بینی شده است و قطعا سال 1402 ، سال شکوفایی پروژه های عمرانی حوزه شهری چالوس خواهد بود.

چالوس نیوز | سلمان کیا دلیری ، دبیر شورای اسلامی شهر چالوس گفت: برای سال ۱۴۰۲ برنامه های خوبی برای توسعه شهر چالوس  پیش بینی شده است و قطعا سال ۱۴۰۲ ، سال شکوفایی پروژه های عمرانی حوزه شهری چالوس خواهد بود.

وی ادامه داد:  مدیریت شهری در سال ۱۴۰۱ با  برنامه های کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت  که ترسیم کرده بود خوشبختانه توانستیم  بر اساس بودجه  شاهد اجرایی شدن آنها باشیم.

کیا اظهار داشت: اقدامات عمرانی خوبی در سال ۱۴۰۱ در حوزه مدیریت شهری چالوس انجام شد که به طور مثال رینگ کنار حاشیه رودخانه چالوس ، کلنگ زنی پروژه سپتاژ ، پیگیری های مثبت در مورد بیو گاز ، رینگ ساحلی چالوس  بوده است.

وی بیان داشت: مهمترین اقدام ما در بحث تملکات بوده که شهردار محترم در این بخش عملکرد بسیار بسیار خوبی داشت و این موضوع باعث شد که گره های ترافیکی یکی پس از دیگری برداشته شود و مهمترین آن ورودی رینگ ۴۵ متری بود که اکنون شاهد اجرای چهار راه هوشمند در آن منطقه خواهیم بود.

کیا دلیری تصریح کرد: اصلاح هندسی خط ۸ ، بازگشایی رینگ ساحلی  و ساماندهی موج شکن و همچنین جاده حاشیه رودخانه از دیگر فعالیت های عمرانی انجام شده توسط مدیریت شهری در دوره ششم بوده است و قطعا این روند عمرانی سال ۱۴۰۱ در سال ۱۴۰۲ نیز ادامه خواهد داشت.

وی گفت: تحقق بودجه و همچنین تحقق متمم های بودجه در نتیجه تکریم ارباب رجوع ، پیگیری مصوبات ماده ۵ و همچنین تلاش شهردار و پرسنل شهرداری در پیگیری برنامه ها بوده است.

کیا دلیری بیان داشت: عملکر آقای دکتر یعقوبی شهردار چالوس با تحقق بودجه و اجرای برنامه های پیش بینی شده در بودجه بررسی می شود که خوشبختانه مدیریت فوق العاده ای در این زمینه داشته و جسارت و شجاعت ایشان در تقدیم بودجه ۸۷۰ میلیاردی که با اولویت شاخص های توسعه شهری چالوس بوده جای تقدیر و تشکر دارد.

وی گفت : در سال ۱۴۰۲ شهر چالوس نیاز دارد تا چند پروژه مهمم از جمله پروژه پل تا پل ، ساماندهی رودخانه در ضلع شرقی و غربی که  می تواند فغضای خوبی را آماده کند و در بحث گردشگری بخش ساماندهی سواحل و جذب سرمایه گذار در بخش توریستی  و همچنین  مجوز فراخوان جنگل ۵۶ هکتاری ورگاویج ، بحث بازگشایی و تملک رینگ ۴۵ متری پل آب نما تا رادیو اجرایی شود..

وی بیان داشت: شهروندان چالوسی در تمام برنامه های مدیریت شهری در کنار ما بوده و رمز موفقیت ما نیز همراهی شهروندان بود و تمام تلاش ما در حوزه مدیریت شهری رفع دغدغه شهروندان می باشد.

کیا دلیری  بیان داشت: تمامی مسئولان حوزه شهرستان چالوس نهایت همکاری را با تیم مدیریت شهری داشتند از نمانیده مردم در مجلس ، امام جمعه ، فرماندار ، رئیس دادگستری ، دادستان و دیگر نهادها تشکر می کنم که در جهت توسعه شهر چالوس همواره همراه بودند.

وی گفت: شهر چالوس یکی از شهرهای ویژه و مهم شمال کشور است که نیاز به بودجه ملی برای برون رفت از مشکلات دارد زیرا خدمات ارایه شده در این شهر ملی است و شاهد حضور گردشگران بی شماری در این شهر هستیم که ارایه خدمات عمومی توسط شهرداری برای آنها انجام می شود.

کیا دلیری بیان داشت : یکی دیگر از برنامه های مهم ما برای سال ۱۴۰۲ جذب حداکثری سرمایه گذار است که در این زمینه برنامه های خوبی تدارک دیده شده است .

وی گفت: از همراهی خوب اصحاب رسانه در انعکاس اخبار مدیریت شهری در سال  نیز نهایت تقدیر و تشکر را دارم.