رضایتمندی شهروندان در اولویت فعالیت های مدیریت شهری است
رضایتمندی شهروندان در اولویت فعالیت های مدیریت شهری است
چالوس نیوز | جعفر کیا لاشکی ، عضو شورای اسلامی شهر چالوس گفت: برای توسعه شهر چالوس در دوره مدیریت ششم شهری برنامه ریزی های خوبی صورت گرفته و رضایتمندی شهروندان در اولویت فعالیت های مدیریت شهری است.

چالوس نیوز | جعفر کیا لاشکی ، عضو شورای اسلامی شهر چالوس گفت: برای توسعه شهر چالوس در دوره مدیریت ششم شهری برنامه ریزی های خوبی صورت گرفته و رضایتمندی شهروندان در اولویت فعالیت های مدیریت شهری است.

وی در ادامه در مورد ارزیابی از عملکرد مدیریت شهری اظهار داشت: در مورد عملکرد مدیریت شهری در دوره ششم بنده بعنوان عضو شورا  نمی توانم ارزیابی درستی داشته باشم و اجازه بدهید در این مورد ورود نکنم و این حق را برای مردم شهر چالوس قایل شوم تا ارزیابی از عملکرد این دوره مدیریت شهری داشته باشند.

کیالاشکی بیان داشت: با توجه به محدودیتی که در بودجه وجود داشت و شرایط اقتصادی که حاکم بود تا حدودی توانستیم برنامه ای که در بودجه پیش بینی کردیم به نتیجه برسیم و با کمک مردم ، شهروندان و همکاری مسئولین توانستیم اتفاق خوبی رقم بزنیم و متمم بودجه هم ببندیم و ۲۳۰ میلیارد را ۳۵۰ میلیارد تومان متمم بزنیم و متمم دوم نیز تحقق پیدا کند.

وی تصریح کرد: در سالجاری طبق سند راهبردی که برای مدیریت شهری ترسیم کرده بودیم در دوره پنجم و دوره ششم همان مسیر را مورد تاکید قرار دادیم برنامه های کوتاه مدت ،  میان  مدت و بلند مدت را انجام دهیم و نقطه ای که مد نظر بود به آن برسیم.

این عضو شورای اسلامی اسلامی شهر چالوس اظهار داشت: در شهر چالوس از لحاظ معضلات و مشکلات  مختلفی که دارد در حوزه روان سازی ترافیک ، آسفالت ، پیاده رو سازی و تملکات اقدامت خوبی انجام شده است.

وی گفت: در حوزه تملکات و بحث حمل و نقل و همچنین محیط زیست و حوزه فرهنگی اقدامات شاخص و خوبی که رضایتمندی عمومی را در پی داشته باشد در شهر چالوس در سال ۱۴۰۱ انجام شد و قطعا این روند در سال ۱۴۰۲ نیز ادامه خواهد داشت.

کیا لاشکی گفت: یکی از مشکلاتی که شهرداری چالوس و دیگر شهرداری ها دارند بحث درآمد پایدار است  اما آن چیزی که موجب شد بودجه شهرداری چالوس در سال ۱۴۰۱ تحقق پیدا کند و دو متمم زده شود ااعتماد مردم به مجموعه شهری بوده است.

وی در مورد ارزیابی عملکرد شهرداری و مجموعه شهرداری چالوس نیز بیان داشت:  در مورد عملکرد شهردار و شهرداری بر اساس وظایف شورای شهر یک دستگاه نظارتی است و عملکرد شهرداری روزانه توسط شورا مورد نظارت قرار می می گیرد که در سال اول شاهد اقدامات خوبی از آقای دکتر یعقوبی بودیم که بر اساس برنامه های پیش بینی شده در بودجه فعالیت ها به سرانجام رسید که به نظرم رضایتمندی شهروندان را نیز به همراه داشته و مسیر خوبی را برای توسعه شهری ریل گذاری کردند.

وی گفت:   در سال ۱۴۰۲ انتظار است با تلاش آقای شهردار که در ابتدا عضو شورا بودند و با دغدغه شورایی آشنا هستند  شهرداری الکترونیم به صورت کامل اتفاق بیافتد و بحث ساماندهی رودخانه چالوس که هم اکنون وضعیت خوبی را طی می کند ادامه داشته باشد ،  فاز سوم رینگ دوم از پل آب نما تا بلوار رادیو دریا که از گذشته نیز در این بخش تملکات خوبی صورت گرفته است  عملیاتی شود  و همچنین پروژه های جاده کنار رودخانه چالوس تا دریا ، اتمام جاده ساحلی ، گلان پروژه پیاده راه سازی چالوس و آسفالت معابر در سال ۱۴۰۲ اجرایی گردد.

وی گفت: همدلی و همراهی خوبی بین مسئولین ادارات و مدیریت شهری در سال ۱۴۰۱ برقرار بوده که همین همدلی و همکاری موجب شد تا فعالیت های مدیریت شهری با سرعت بیشتری پیگیری شود و در همین جا از امام جمعه ، نماینده مردم در مجلس ، فرماندار ، ریاست دادگستری ، دادستان ، نیروی انتظامی ، سپاه پاسداران و ادارات و نهادهای دیگر تقدیر و تشکر دارم.

کیا بیان داشت: شهروندان خوب و فهیم چالوسی ارتباط خوبی با مدیریت شهری دارند و در بسیاری از موارد از رهنمودها و راهنمایی های آن عزیزان برای برون رفت از مشکلات شهری استفاده می کنیم و این اعتماد یک سرمایه بزرگ برای مدیریت شهری محسوب می شود.

وی گفت: سال جدید ۱۴۰۲ را که تقارت با ماه مبارک رمضان دارد به همه شهروندان عزیز چالوسی تبریک می گویم و امیدوارم سال خوبی داشته باشند ، و ان شالله در سال ۱۴۰۲ بتوانیم خدمات مطلوب تری را به شهروندان عزیز و صبور چالوسی که شایسته بهترین خدمت هستند داشته باشیم.

کیالاشکی بیان داشت: از همکارانم در شورای اسلامی شهر چالوس که همراه و همگام و متحدانه تلاش کردند تا خدمات مطلوبی به شهروندان در سال ۱۴۰۱ ارایه شود وم همچنین شهردار محترم ، معاونین شهردار و پرسنل شهرداری که تلاش وافری برای توسعه شهری چالوس داشتند تقدیر و تشکر ویژه دارم ، همچنین جا دارد از شهروندان عزیز عذرخواهی داشته باشم از کوتاهی که سهوی در سال ۱۴۰۱ در مدیریت شهری از من  دیده شد و  امیدوارم طمع شیرین و لذت توسعه شهر چالوس را مردم عزیزم که شایسته بهترین ها هستند هر چه زودتر بچشند.

وی گفت: از اصحاب رسانه و مدیریت خوب مجموعه رسانه ای پاکان که این افتخار برای شهر چالوس می باشد که دفتر مرکزی اولین روزنامه غرب استان مازندران در این شهر وجود دارد  که همواره در کنار مدیریت شهری در انعکاس اطلاع رسانی برنامه نقش ویژه ای دارد تشکر می کنم و از خداوند بزرگ برای همه هم وطنان عزیزم در ایران اسلامی در سال ۱۴۰۲ بهترین ها را آرزومندم.