اعتماد شهروندان به مدیریت شهری بالاترین سرمایه اجتماعی است
اعتماد شهروندان به مدیریت شهری بالاترین سرمایه اجتماعی است
چالوس نیوز |رئیس شورای اسلامی شهر چالوس گفت: ارایه خدمات مطلوب و شایسته به شهروندان چالوسی در اولویت است و اعتماد شهروندان به مدیریت شهری بالاترین سرمایه اجتماعی است.

چالوس نیوز |رئیس شورای اسلامی شهر چالوس گفت: ارایه خدمات مطلوب و شایسته به شهروندان چالوسی در اولویت است و اعتماد شهروندان به مدیریت شهری بالاترین سرمایه اجتماعی است.

صابر سام دلیری اظهار داشت:  ضمن تبریک پیشاپیش بهار ۱۴۰۲ و آرزوی اینکه سال ۱۴۰۱سال خوبی بوده باشه از همراهی و همکاری همشهریان عزیز با خادمین خود در شهرداری و شورای اسلامی شهر تشکر می نمایم

امیدوارم سال ۱۴۰۲ سال به بار نشستن اقدامات بزرگ مدیریت شهری برای ارتقا سطح زندگی و شهروندی شان باشد.

وی ادامه داد :  مراتب قدردانی خود را به پاس تلاش یک ساله همکاران  عزیز، اعضای شورای اسلامی شهر که با برنامه‌ریزی ،حمایت و نظارت دقیق بر مدیریت شهری ،شهرداری را در رسیدن به این جایگاه که به حق با مدیریت آقای دکتر یعقوبی شهردار متخصص و متعهد، تلاش شبانه روزی معاونین شهردار ، مسولین دوایر ، کارشناسان و کارگران ایثارگر شهرداری در بالاترین سطح عملکرد و خدمت رسانی به همشهریان و هم میهنان عزیز  می باشد اعلام می‌دارم.

سام دلیری  گفت :  اقدامات زیربنایی بلند مدت و میان مدت مدیریت شهری چالوس همچون تملک و آزاد سازی و آماده سازی املاک واقع در طرح های عمرانی و خدماتی همچون رینگ ۴۵متری،جاده ساحلی،خیابان ورزش ، پروژه پل تا پل،مسجد ولایت،ساختمان شورای اسلامی شهر،ساماندهی و هوشمندسازی تقاطع های ورودی شهر،پارک و بوستان و اماکن ورزشی،جذب سرمایه گذار در حوزه های گردشگری،صنعت ساختمان و انبوه سازی،اصلاح بلوار و میادین شهر،اصلاح و احداث پیاده رو با طرح های جدید و کوتاه مدت همچون خدمات روزانه …که با بسیج تمامی امکانات و توان مالی شهرداری به جهت افزایش جایگاه زندگی شهروندی در سال ۱۴۰۱ که در نهایت افزایش رضایت مندی در همه حوزه ها را قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد : بزرگترین توافق در ادوار شهرداری چالوس در محدوده دانشکده علوم وفنون سپاه(ابتدای خیابان شهید مطهری)با تملک نزدیک به ۴۰هزار متر مربع زمین و سه ساختمان به متراژ تقریبی حدودا ۱۴هزارمترمربع با هدف انتقال ساختمان اداری شهرداری به خیابان مطهری و نیز انتقال برخی ادارات فاقد ساختمان به مجموعه فوق می‌باشد.

وی در مورد علل موفقیت در تحقق بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۱ گفت : دلایل متعددی همچون اقدامات مثبت مدیریت شهری باعث افزایش سطح رضایتمندی و اعتماد و در نتیجه همراهی همشهریان و سرمایه گذاران گشته است  و همچنین  تلاش همه جانبه تیم مدیریت شهری با توجه به افراد متخصص و کاردان در بدنه شهرداری و شورا تأثیر فراوانی در این موضوع داشته است.

وی بیان داشت: همانطور که اشاره شد مدیریت درست شهردار محترم و همراهی معاونین و مدیران واحد ها و تلاش متخصصین و کارشناسان و ایثار کارگران نتیجه اش سطح بالای رضایت مندی شورا و مردم از شهرداریست.

وی بیان داشت : اعتماد شهروندان به مدیریت شهری بالاترین سرمایه اجتماعی خواهد بود ، این شاخصه مهم در کنار تدبیر و‌همکاری و مشارکت همشهریان عزیز در برنامه های فرهنگی ،اجتماعی،خدمات و عمرانی نمود بارز تایید اقدامات ما می باشد اما این پایان ماجرا نیست باید با بررسی و برنامه ریزی دقیق و اقدامات موثر و مفید روز به روز این اعتماد سازی بیشتر گردد.

وی بیان داشت : مهترین برنامه مدیریت شهری در سال ۱۴۰۲ فزایش اقدامات در حوزه فرهنگی و ورزشی و نیز افزایش تملکات در آزادسازی رینگها و شبکه ها و حذف نقاط کور و حادثه خیز  برای حل معضلات ترافیکی خواهد بود.

وی بیان داشت: با توجه به تجربیات بنده در فعالیت های اجتماعی در حال حاضر همکاری و حمایت  مدیران کشوری و استانی و شهرستانی از مدیریت شهری در بالاترین سطح قرار دارد و پیگیری امورات در وزارتخانه و نهادهای انقلابی ،دستگاههای اجرایی و مدیریتی استان،کمیسیون های راهبردی و ذی صلاح استانی و در نهایت دستگاههای اجرایی شهرستان بسیار مشکل گشاست.

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس ادامه داد: ترافیک،کمبود سرانه های فرهنگی،ورزشی،فضای سبز از مشکلات بزرگ شهر چالوس می باشد و نیاز به برنامه ریزی و اقدامات بزرگ در این حوزه ها می باشد

وی بیان داشت : متاسفانه تاکنون دفتر شورای اسلامی شهر نه  در خور و شأن نهاد مقدس شورا و نه در شأن مردم خوب ما بوده که انشالله در ابتدای سال ۱۴۰۲دفتر جدید در بنایی به متراژ حدودا ۱۳۰۰مترمربع افتتاح و بهره برداری خواهد شد  و با توجه به راحتی دسترسی به دفتر باعث تسهیل در پیگیری امورات مربوطه خواهد شد ، ضمنا دیدار هر روزه همشهریان عزیز با اعضای محترم شورا در صحن شورا اقدامی منحصربفرد در این زمینه می باشد

سام دلیری عنوان داشت: احداث خیابان ۲۰ متری از فرمانداری به سمت کرانه رودخانه و انتقال به خیابان شورا از بزرگ‌ترین توافقات عمرانی و آبادانی برای چالوس است و همچنین به دنبال آرام‌سازی آب رودخانه چالوس هستیم تا بتوانیم بازی‌ها و تفریحات آبی را ایجاد کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس ابراز داشت: مباحث سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مسکن، تفریحی، گردشگری و ورزشی در حال انجام است و پیش‌بینی ما این است که سال آینده نمود عینی فعالیت‌ها و تلاش‌های شهردار و شورای اسلامی چالوس بیشتر پدیدار شود.

وی با بیان اینکه تلاش داریم تا پارکینگی را در بازار روز چالوس احداث کنیم و این یکی از ضروریات شهر چالوس است، تصریح کرد: هر چند این کار همه ترافیک شهر را حل نمی‌کند اما امیدواریم بخشی از مشکلات ترافیکی برطرف شود.

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس بیان داشت: مناقصه سنگ فرش کل بازار روز چالوس هم انجام شد و پیمانکار آن نیز انتخاب شد.

وی عنوان داشت: پوشش سقف بازار میوه و تره‌بار هم در دستور کار ما قرار دارد و برنامه‌های بسیار خوبی برای آن داریم تا سقفی شکیل و زیبا ایجاد شود.

سام‌ دلیری از طرح بازآفرینی شهری در چالوس خبر داد و افزود: طرح بازآفرینی بازار روز چالوس به عنوان نخستین منطقه شهری چالوس در برنامه شهرداری و شورای شهر چالوس قرار دارد.

وی در پایان از همراهی اصحاب رسانه در انعکاس اخبار مدیریت شهری تشکر کرد.