در راستای قول رئیس جمهور ۱۰ هزار واحد مسکونی در مازندران می سازم
در راستای قول رئیس جمهور ۱۰ هزار واحد مسکونی در مازندران می سازم
چالوس نیوز | حاج رحیم قربانی گفت: در راستای شعار رئیس جمهور مبنی بر ساخت 1 میلیون مسکن در سال ، آماده ساخت 10 هزار واحد مسکونی در مازندران بدون نیاز به زمین و تسهیلات بانکی هستم.

چالوس نیوز | حاج رحیم قربانی گفت: در راستای شعار رئیس جمهور مبنی بر ساخت ۱ میلیون مسکن در سال ، آماده ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در مازندران بدون نیاز به تسهیلات بانکی هستم.
وی ادامه داد: من این توان را دارم ظرف مدت یکسال واحدهای مسکونی را تحویل دهم و سهم کوچکی در بحث تولید مسکن در کشور داشته باشم.

بعضی از مدیران کل مازندران مانع اجرای شعار رئیس جمهور هستند

در اسفند سال ۱۴۰۱ بود که حاج رحیم قربانی که یک خیر بزرگ در حوزه مدرسه سازی محسوب می شود چنین قولی را داد اما متاسفانه در راستای اجرای شعار دولت هیچ مسئول استانی خبری از وی نگرفت هیچ بلکه بعضی از مدیران کل استان مازندران با پپشت پا زدن به قانون مانع اجرای فعالیت های این فرد شدند.
حاج رحیم قربانی که کار های خیر بزرگی در شهرستان چالوس اعم از مدرسه ، درمانگاه فرهنگیان ، کتابخانه درون مدرسه ای ، رفع مشکل آب شرب چالوس و کمک به ساخت مصلی شهرستان چالوس و ساخت المان یادمان شهدای گمنام چالوس را انجام داده است در بحث ساخت ۱۰ هزار مسکن در مازندران به دلیل عدم همکاری مسئولان نتوانست تا کنون موفق شود.
از رئیس جمهور و همچنین استاندار مازندران انتظار می رود وقتی برای اولین بار در کشور فردی آمد تا در راستای شعار ساخت یک میلیون مسکن در سال ۱۰ هزار واحد مسکونی را در مازندران بدون نیاز به تسهیلات بانکی و زمین بسازد با ضرورت برگزاری جلسه به رفع مشکل وی بپپردازند.