ارائه ۵ بسته سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی از سوی شهرداری چالوس
ارائه ۵ بسته سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی از سوی شهرداری چالوس
چالوس نیوز | رئیس شورای اسلامی شهر چالوس با بیان اینکه شهرداری چالوس نیز در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی با رویکرد دانش‌بنیان پنج بسته سرمایه‌گذاری ارائه کرده است که بهبود و بهسازی رودخانه چالوس نخستین موضوع آن است، گفت: پارک 5 هزار هکتاری جنگلی ورگاویج که طرح آن در مرحله نهایی برای تصویب در کارگروه منابع طبیعی غرب مازندران- نوشهر و سازمان جنگل‌ها و مراتع قرار دارد.

چالوس نیوز | رئیس شورای اسلامی شهر چالوس با بیان اینکه شهرداری چالوس نیز در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی با رویکرد دانش‌بنیان پنج بسته سرمایه‌گذاری ارائه کرده است که بهبود و بهسازی رودخانه چالوس نخستین موضوع آن است، گفت: پارک ۵ هزار هکتاری جنگلی ورگاویج که طرح آن در مرحله نهایی برای تصویب در کارگروه منابع طبیعی غرب مازندران- نوشهر و سازمان جنگل‌ها و مراتع قرار دارد.
صابر سام‌دلیری رئیس شورای اسلامی شهر چالوس در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی با رویکرد دانش‌بنیان که در مجتمع امامت چالوس با حضور مدیران ملی، استانی، شهرستانی و سرمایه‌گذاران برگزار شد، با اشاره به برپایی غرفه شهرداری چالوس در این همایش، اظهار داشت: بسته‌های سرمایه‌گذاری به همت عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری چالوس در مدت یک‌سال و اندی در دوره مدیریت ششم، برای عرضه در معرض دید سرمایه‌گذاران قرار داده شد.
وی ادامه داد: این بسته‌های سرمایه‌گذاری فرصت بسیار خوبی برای مدیران استانی است تا به معرفی ظرفیت‌ها و اجرا در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهند.
رئیس شورای اسلامی شهر چالوس گفت: در حال حاضر و با توجه به شرایط فعلی، صرفاَ حضور سرمایه‌گذاران و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی می‌تواند شهرداری‌ها و شهرها را از مشکلاتشان رهایی بخشیده و به سر منزل مقصود برسانند.
وی با بیان اینکه شهرداری چالوس نیز در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی با رویکرد دانش‌بنیان چهار بسته سرمایه‌گذاری ارائه کرده است که بهبود و بهسازی رودخانه چالوس نخستین موضوع آن است، تصریح کرد: پارک ۵ هزار هکتاری جنگلی ورگاویج که طرح آن در مرحله نهایی برای تصویب در کارگروه منابع طبیعی غرب مازندران- نوشهر و سازمان جنگل‌ها و مراتع قرار دارد.
سام‌دلیری، معضل و مشکل زباله در شهر چالوس را یکی از چالش‌های چندین ساله برشمرد و افزود: زباله‌ها بخش زیادی از منابع طبیعی و جنگل‌های ما را دچار آسیب‌های زیست‌محیطی ساخته است و همچنین اجرای کارخانه بیوگاز که بخش زیادی از آن در راستای اجرای فراخوان انجام شده است و موافقت‌های نهایی آن در حال انجام است.
رئیس شورای اسلامی شهر چالوس عنوان داشت: یکی دیگر از مباحث ما درباره بلند مرتبه‌سازی با توجه به کمبود زمین در غرب مازندران به ویژه در چالوس است که ضروری است نسبت به بلند مرتبه‌سازی نگاه ویژه‌تری شود و امیدواریم بتوانیم با جذب سرمایه‌گذار بتوانیم در این زمینه اقدامات بزرگی انجام دهیم.
وی یادآور شد: در زمینه زیرساخت‌ها هم شهرداری چالوس در بحث تملکات به ویژه جاده ساحلی و رینگ‌ها کارهای بزرگی را رقم زده است و بیش از ۱۲۰ متر مربع تملک و بازگشایی صورت گرفته است و برای ایجاد راه‌های دسترسی و معابر که یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌ها می‌باشد تلاش فراوانی انجام شد.