رشد ۴۰۰ درصدی هزینه عمرانی شهرداری هچیرود
رشد ۴۰۰ درصدی هزینه عمرانی شهرداری هچیرود
چالوس نیوز - محمد حسین ملایی | شهردار هچیرود گفت: هزینه عمرانی سال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته رشد ۴۰۰ درصدی داشته که ۳۰ پروژه عمرانی با محوریت ساحل ، محور اصلی، محلات و جاده جنگلی در حال اجرا است .

چالوس نیوز – محمد حسین ملایی | شهردار هچیرود گفت: هزینه عمرانی سال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته رشد ۴۰۰ درصدی داشته که ۳۰ پروژه عمرانی با محوریت ساحل ، محور اصلی، محلات و جاده جنگلی در حال اجرا است .
جعفر ردایی اظهار داشت: بر اساس مصوبه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر هچیرود از تاریخ ۲۲ تا ۲۸ آبان بعنوان هفته هچیرود نامگذاری گردیده است که ضمن تبریک خدمت همه شهروندان در طول این هفته برنامه‌های عمرانی مختلفی به بهره‌برداری می رسد .
وی ادامه داد: بازگشایی و تخریب ۵ واحد تجاری بهمراه یک واحد مسکونی در مرکز شهر با هزینه بالغ بر ۴۱ میلیارد تومان ، بازگشایی راه دسترسی ساحلی حاشیه رودخانه هچیرود ، تخریب دو باب واحد تجاری در محله دوجمان در ورودی پروژه موج دوجمان ، تملک و تخریب ساختمان آبدارخانه مسجد محله عباسکلا و اجرای میدان برای این محله و بهره‌برداری از روکش آسفالت محلات اکبر آباد و سرچشمه (چاه‌خانی) باهزینه بالغ بر ۶ میلیارد تومان از جمله پروژه های مهم عمرانی است که در هفته هچیرود سالجاری به بهره برداری می رسد.
ردایی بیان داشت: همزمان با هفته هچیرود و طبق وعده مجموعه مدیریت شهری هچیرود، معبر ۲۰ متری دسترسی به ساحل در مرکز شهر هچیرود با تفاهم نامه فی‌مابین شهرداری، آب منطقه ای و مالک هتل ستاره شمال آزادسازی شد.
شهردار هچیرود اظهار داشت: از تعداد ۲۵ واحد تجاری مرکز شهر هچیرود تعداد ۱۰ واحد در طول یکسال گذشته تملک شده است که ۶ واحد از آن تخریب و تعریض معبر شد.
ردایی بیان داشت: شاهد رشد ۵۰ درصدی ساخت و ساز در طول سال اخیر در سطح شهر بوده ایم که در این بین تا پایان مهرماه ۴۵ هزار مترمربع پروانه ساختمانی صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد رشد نشان می دهد .
شهردار هچیرود گفت: پاکسازی، نظافت و نگهداری ۶ کیلومتر نوار ساحلی شهر هچیرود بصورت مستمر در حال اجراست و پروژه های موج دوجمان ، نگین هچیرود و ساحل آرام کیاکلا پس از تکمیل و بهره برداری موجب تحول در زمینه گردشگری، اشتغال و بهرمندی عموم از مواهب ساحل را فراهم می نماید.
وی بیان داشت : طرح نهضت خدمات شهری_عمرانی ۲ که شامل پاکسازی ، نظافت ، لکه گیری آسفالت ، ترمیم روشنایی ، هدایت آبهای سطحی ، لایروبی ، و رفع مشکلات فوری محلات و … میباشد از ۱۵ آبانماه آغاز شده است.

ردایی تاکید کرد : لازم می دانم از هدایت و حمایتهای اعضای محترم شورای اسلامی شهر ، تلاش کارکنان‌ خدوم شهرداری و همچنین تعامل و همکاری مردم شریف هچیرود قدردانی کنم.